renungilah hadis ni

Isnin, 5 Mac 2012

nak kongsi gambar yang aku muat turun arini..:)



waktu hujan-hujan macam ni mang mengantuk..jadinya aku pun carilah gam bar-bgambar yang menarik hati kat google imej..terima kasih pak cik google sebab ade banyak gambar yang cantik dan menarik..hehe..antara gambar yang aku muat turun ada kat bawah ni...


len kali kalau ada kawan-kawan kita yang sambut hari lahir kita bagi dia DOA la..hehe..murah pun murah..tak susah pun nak cari..huhu



maksud ayat ni "jangan bersedih,sesungguhnya ALLAH bersama kita"..kalau rasa sedih tu ingatlah ALLAH selalu ada bersama kita tak kira masa atau tempat...


pe ekk maksud ayat ni..aku tengok kamus tadi charity maksudnya amal..kalau nak terjemah satu-satu 'senyummmm, ianya satu amal'..tapi kalau nak sedap lagi ayat tu camni la kot bunyinye 'senyummmm itu sedekah'...hehe..aku rase la..kalau silap minta maaf ye..aku tak la pandai sangat bahasa orang putih ni sebab aku takdela putih macam diorang..haha



yang ni korang terjemahla sendiri ye..hehe..maaf ye..malas la nak taip..mata da ngantuk, padahal jap lagi aku ada kelas..warghhhhh...ngantuknye...terjemah sendiri ye kawan-kawan..:)




yang ni pun sama juga la nampakny..anda semua yang berminat ingin mengetahui maksudnya dengan lebih mendalam boleh la mencari maknanye di dalam kamus..kalau malas nak cari, tanya je kawan-kawan korang yang berkulit putih..hehe..takdela..gurau je..jangan marah ye..tanyala sape-sape yang pandai english communication..huhu..^_^

ok la semua..saya undur diri dulu..lain kali jumpa lagi..jaga diri semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan